هدیه آسمان

شب بود نشسته بودم پشت میزم سرم تو کتاب یه دفه صداشو شنیدم بارون می یومد  پنجره رو باز کردم وای نم نم بارون تو شب چشامو بستم بوی خاک خیس خورده با بوی بهار نارنج شوق نفس عمیق کشیدن و چه آرامشی چه نزدیک یه هدیه ی دیگه از خدا ...

شنبه ها ساعت اول استاد ژنتیک (همیشه این علم واسم جذاب بوده و هست) یه خانم دکتر فرهیخته یه استاد عالی وجدی و منضبط که با کسی شوخی ندارن میگن خیلیا رو میندازن  سر کلاسشون جرات نداریم هر سوالی از ترس اینکه چیپ باشه بپرسیم من ازشون یه قدرت عجیبی میگیرم یه اعتماد به نفس و راستش یه جورایی شیفته ی شخصیت ایشونم  یه خانم واقعی پر قدرت و البته جسارت. هفته پیش بحث کلونینگ بود و دالی که خب گوسفندیه که نتیجه اولین آزمایش کلونینگ بود دوستم پرسید چرا ماده انتخاب میشده برای این ازمایشا و ایشون با همون  لبخند همیشگی که خب اصلا نمیشه گفت پوزخند نمیتونم دقیقا بگم چجوریه!(بعضی وقتا موقع جواب گرفتن  سوالامون و تیکه هاشون سر کلاس باهاش مواجهیم!)شروع کردن به گفتن اینکه این نشون میده مردا هم خودشون میدونن که نیازی به نر نبوده و ادامه دادن که اره واسه یه میوز بهشون نیاز بود که این آزمایشا نشون میده که به اقایون نیازی نیست و ....و همینجور که میگفتن لبخند رو لبمون شدت بیشتر میگرفت (گزارشات رسیده از ته کلاس حاکی بروز حرص فراوان در یکی از پسرای کلاس بود!! که خب حتما بقیه پسرا هم درون طوفانی داشتن و کلا روی ویبره!)خلاصه این یه نمونش بود و من خیلی خوشحالم واحدمون با ایشون افتاده

راستی نوشته های خانم عرفان نظر آهاری محشره یه ستون صفحه ی اول چلچراغ دارن دو تا کتاب سابقشونو تو نمایشگا پیدا کردم کتاب جدیدم چاپ شده بود ازشون(نشر صابرین)وای یکی از کتابا که تصویر گری و گرافیک زیبایی داره و تو ۱۰ دقیقه شاید میشه تمومش کرد به نام'' لیلی نام تمام دختران زمین است'' واقعا زیبا و دوس داشتنی بود 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
نگارنده پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1385 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.negarestan64.persianblog.com

سلاممم منم این خانوم دکتر رو خیلی دوس دارم واقعا آدم فرهیخته و باسوادیه:)و به قول س کم هم نمیاره و در برابر تیکه های بچه ا یه چیزی مپرونه یادته یه بار تو کلاس گفته بود کروموزوم ایگرگ همچین تحفه ای هم نیست:))))))))حالا اون پسره کی بود که حرص فراوان میخورد؟!!:))راستییی شبا اونجا بارون میاد؟!

پدر(نم نم) جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://father78.persianblog.com

عرفان آهاری همیشه تو یه زمینه می‌تونه بنویسه...یعنی خلاقیت چندانی نداره...ولی خب بد نیست مطالبش...در مورد استادتون٬اگه بخواد از نظر طبیعت انسانها حرفهای فمینیستی بزنه که راحت می‌شه جوابش رو داد...شانس آورد من اونجا نبودم!

پدر(نم نم) جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 08:20 ب.ظ http://father78.persianblog.com

پسر همکلاسی تون هم خیلی اشتباه کرد که به خاطر چنین حرف مسخره‌ای حرص خورد!

Panda یکشنبه 31 اردیبهشت 1385 ساعت 08:39 ب.ظ http://dr-panda.persianblog.com

احینا شما هم فمینیست هستین...؟!! راستی ببخشید می تونم بپرسم شما دانشجوی چه رشته ای هستید...؟!!‌

محسن حقانی یکشنبه 31 اردیبهشت 1385 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.mhaghani.blogfa.com

با درود
وبلاگ زیبایی داری یه سر هم به من بزن
جهت تبادل لینک در خدمت هستم

moon دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام
به نظر من خوب نیست که یه آدم بخاد شیفته شخصیت یه آدمه دیگه بشه... حالا که قراره مجذوبه یه شخصیتی بشه بهتره دلبسته شخصیتی بشه که هنوز تو وادی مرد بهتره یا زن نمونده باشه.

دختر پارسی دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.i-am.blogsky.com

سلام مرسی از لطف همگی
این روزا داریم از استرس تحقیق وامتحان خانم دکتری که گفتم میترکیم!:))
آقای پاندا من دانشجوی پزشکیم تا جایی که بتونم وظایف فمینیستیمو انجام میدم!:)
در جواب به moon راستش من منظورم از شیفته یه جورایی تحت تاثیر بود که خب تو دوره ی علوم پایه اینجور اساتید کم هستن و منظورتونو از این جمله درک نمیکنم؟!!( مجذوبه یه شخصیتی بشه بهتره دلبسته شخصیتی بشه که هنوز تو وادی مرد بهتره یا زن نمونده باشه. )زن نمونده باشه؟!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد 1385 ساعت 07:25 ق.ظ

سلام
فکر کنم اینم خوب نباشه که یه آدم بخاد یه جورایی تحت تاثیر یه آدمه دیگه قرار بگیره...

[ بدون نام ] شنبه 10 تیر 1385 ساعت 04:39 ب.ظ

فف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد