اسم فامیل

جلو اشیا نوشته زاغ پلاستیکی٬وانمود می کردم به اسلاید های استاد بیهوشی توجه دارم و براش توضیح دادم که تولیدش متوقف شده!

پسر عموی یکی از بچه ها یه بار تو بچگی هاش نوشته حمید پلاستیکی

نظرات 7 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://qasedakm.blogsky.com

سلام
جالب بود
به منم سر بزن من یه تازه کارم
به کمک شما در ادامه کار نیاز دارم
بای راستی منم لینک می کنید ؟ جان هر کی می پرستی این کار رو بکن تا منم زیر سایه شما با بچه ها اشنا بشم
خدا حافظ

سلام
اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید

1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان

2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www

3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر

4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت

WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

مثال
Http://Www.amoozeshejava2008.Blogfa.Com
تبدیل به
Http://Www.java.33Ir.Com
+
امکانات بالا
*******

ریحان پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 01:26 ق.ظ http://dr-reihan.persianblog.ir

هه! من نگرفتم!

عباس پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 03:36 ق.ظ

یادش بخیر
اسم: زری. فامیل: زرد آبادی. میوه: زردآلو. غذا: زردآلو پلو! شیء: زردآلو پلاستیکی! شهر: زردستان! جانور: گوزن زرد!

لورکا پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 12:22 ب.ظ http://shabgerye21.persianblog

به!

پارسی پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://i-am.blogsky.com

ریحان جان داشتیم ایم فامیل بازی می کردیم تو کلاس خوب :دی

جوراب جمعه 14 تیر 1387 ساعت 06:46 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااای یادش به خیر.... یادمه انترن قلب بودیم تو شبای کشیک اسم فامیل بازی می کردیم. وسطش مریض می اومد با آه و ناله می رفتیم تو بخش..هنوزم من تو درمونگاهمون گاهی که دختر همکارم میاد پیش مامانش با هم اسم فامیل بازی می کنیم. اون ۹ سالشه! راستی مرسی بابت لینک. همونجا هم تشکر فائقه کردم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد