The Worst Drug Abuse

اگر خرافاتی بودم سه چهار روز اخیر نفرین شده نامگذاری می شد روز های غیر قابل تحمل برای دوستانم که هر کدام به نوعی گرفتار مشکلات پیچیده ای شدند و در نهایت کمی خودم 

شاید با رفتن به بیمارستان و بعد نزدیک شدن بهار کمی ذهنم آزادتر شود

 

همین الان فهمیدم که مشکل یکی از دوستام تا حدودی حل شد ولی دوست دیگرم نه!

نظرات 5 + ارسال نظر
ارزو پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 04:12 ق.ظ

مطمئنم این مشکلاتی که میگی ذاتا" پیچیده نیستن و صرفا" همین لحضات خاص پیچیده به نظر میان
میخوام یه اعترافی بکنم, شرمندم از اینکه یه بار سطحی دز موردت فکر کردم شاید به خاطر اینکه فراموش کردم یه زمانهایی هر کسی تحت فشارهای خاصی میتونه باشه... و حالا سبکم

ژاندارک پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 08:50 ب.ظ http://parastooyemohajer.blogfa.com

احتمالا الان که من اینجام حل شده!D:

سوگند جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.crazy4u.persianblog.ir

.................................................................................................

.......................................................................

.............................................

.....................

آپم با تولد وبلاگم

.....................

.............................................

.....................................................................

..............................................................................................

دکتر سینوحه جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.doctorsinohe.persianblog.ir

امیدوارم مشکلات زود حل بشه

Mr.Daniel khan جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

halllle dadash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد